دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

نگاه ها...

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ
نگاه ها...
 خیلی حرف پشتشان دارند
نگاه ها ...
هم میتوانند خیلی موثر باشند
هم خیلی مخرب..!
میتوانند انسانی را ترغیب کنند به پیشرفت
هم انسانی را از درون نابود کنند...
نمیدانی نگاه ها چه ها که نمی کنند!
نگاه ها زبان دارند! 
از همان زبان هایی  که هم میتوانند با نرمی با تو صحبت کنند
هم میتوانند بر تو زخم بزنند!
نگاه ها انرژی دارند!
هم میتوانند تو را به عرش برسانند
هم به فرش!
نگاه ها خیلی مهم اند...بیش تر از آنچه که تصورش را کنی
نگاه ها و صاحب هایشان...
هرچه قدر هم کامل باشند...قاضی های خوبی نیستند!
دوست من! 
مراقب نگاهت باش...
بعضی ها طاقت نگاه تو را ندارند
که چه بی رحمانه به تماشایشان بنشینی
و بدون راه رفتن با کفش هایشان
درمورد راه رفتنشان اظهار نظر کنی!
بعضی ها در حسرت نگاهی تحسین آمیزند
تا دوباره برگردند به زندگی!...
اما تو نمیفهمی...و مثل قبل به آنها نگاه میکنی
و نمیدانی شاید که چقدر سخت است زیر ذره بین نگاه پرقضاوت مردم این شهر باشی
و هر روز و هرشب خم شوی...و بشکنی
و باز هم زمزمه های سرکوب کننده از اطرافیانت بشنوی
دوست من...
نگاهت را از من بگیر!
بگذار به حال خودم باشم...
بگذار با تکیه بر زانوهایم بلند شم...
اینگونه بی مهابا خیره به من نگاه نکن!
چشم هایت نگاهت طرز فکرت
قضاوت هایت...
آزارم میدهد!
بی تا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۳
bita naseri

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۴ ، ۰۳:۱۷ سید حامد احمدی طباطبایی
زیبا بود ... خسته نباشید
خدایی باشید و همیشه عاشق
پاسخ:
یک دنیا ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی