دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

پرم...

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

امشب پرم...پرم از دلگیری

نه از کسی غیر از خودم....

شده ام مثل یک مرده ی متحرک....

از زندگی کردن فقط نفس کشیدنش را انجام میدهم!

گذشته را مرور میکنم تا به الان...

از خودم بدم می آید...

چه کردم با خودم؟

دلم میخواهد گریه کنم...خیلی سنگینم از غم

ولی اشک نمیجوشد نمی آید...

کاش می آمد و این دل را سبک میکرد...

کاش میشد برگردم به قبل

راه رفته را عوض کنم...

نگذارم به اینجا برسم

نگذارم به اینجا بکشم...

نگذارم....

بی تا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
bita naseri

نظرات  (۱)

وقتی غم داری و نمی شی با هیچی تخلیه ش کنی مثلا گریه خیلی بده. یعنی سخت و دردناکه. گاهی اوقات آدم به یه جایی می رسه که از غصه ی زیاد دیگه گریه شم نمی گیره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی