دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

دنیای پراحساس من

می نگارم هر آنچه را که بر این دل سنگینی میکند...

وقتی!

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ
با تمام وجود مشتاقم...
تا کاری کنم...
که تمام کسانی که مرا نادیده گرفتند
انگشت به دهان بمانند! 
کسانی که حتی تصور نمیکردند که منی هم وجود دارم
با دیدن موفقیتم شوکه شوند!
تعویق انداختن را به تعویق می اندازم! 
میخواهم هدفم بشود: به خاک مالاندن بینی تمام کسانی که گفتند: تو نمیتوانی!
خواه آنان که مستقیم گفتند
خواه با نگاهشان!
میخواهم وسط این گود بایستم و فریادی سر دهم
و بلند بگویم: آهای کسایی که منو میشناسید
به عنوان کسی که با دیروزش فرق داره و افت کرده
میخوام به همتون به تک تکتون نشون بدم که من حانیه
همون بی تای بابامم!
بشینین و تماشا کنین که چجوری حال همتونو میگیرم
و با موفقیتم میشم ی مثال
و قول میدم که بعد از موفقیتم 
دست چند نفر که مثل خودم بودن و گرفتاریای منو داشتنو بگیرم
و نجاتشون بدم!
پس ای مردم! بشینید و تماشا کنین
که من امروز وارد میدان شدم
و اگاهم که هیچ وقت هیچ وقت برای شروع دیر نیست
نشونتون میدم به شمایی که منو هیچی حساب نکردی
منی که تاپ بودمو هستم
و نشون میدم که من تاپ ترینه بودم
نه اونایی که شما داری رو آینده ی درسیشون سرمایه گذاری میکنی
واسه این که اسمت خوب در بره!!!
خیالی نیست!
قول میدم بهترینه بشم و ی روز تو چشمات نگاه کنم و بگم:
من تونستم...بدون اینکه کسی تشویقم کنه
من تونستم بدون اینکه کسی راهنماییم کنه و دستمو بگیره
من با تکیه به زانوهای خودم بلند شدم! و رمز موفقیت من همییننهههه!
قول میدم خانوم مدیر جدید که برا پابند کردن خودت تو مدرسه بقیه رو نادیده میگیری
به شرفم قسم و به روح همون بابایی که به خاطر از دست دادنش به این حالو روزی افتادم که امروز منو نادیده بگیرن...به همون بابا و به روح پاکش قسم...قول میدم خودمو وجودمو ثابت کنم
و میدونم روزی میرسه که من تو رو نادیده میگیرم!
تو تو چشمای من هیچی نیستی! 
خوار بی ارزش و نالایق! 
من خودمو به خودم به خانوادم و به تمام کسایی که منو ندیدن ثابت میکنم!
چون به جای حمایت تو و امثال تو
من خدا رو پشتم دارم! 
خدا را که داشته باشی...همه چیز داری و به همه چیز هم میرسی!

بی تا



پ.ن: ببخشید نوشته اول با حالت ادبی تبدیل به عامیانه شد! ولی ادم با زبون گفتار راحت تر میتونه ابراز کنه حرفاشو. 
لطفا برای این دختر 17 ساله که تیر کنکور داره دعا کنین.خودمو میگم.
دیر جنبیدم ولی هنوزم از خیلیا بهترم.و میدونم که اگه بخوام میتونم.
لطفا دعایم کنین به دعای شما نیاز دارم.
عصرتون بخیر و خوشی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
bita naseri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی